Меню

Rosenthal meets Versace

20
вересня 2019

Versace — один із найвідоміших італійських брендів. Він став синонімом бездоганної роботи, моди, творчості та сімейного бізнесу. Засновник Джанні Версаче завдяки наполегливій праці та пристрасті до шиття створив модний дім, який став справою його життя. З 12 років майбутній модельєр працював підмайстром у швейній майстерні у матері, де народжувалися його перші фірмові шовкові сукні. Пізніше, переїхавши до Мілану, Джанні ідеально володів швейною майстерністю і був готовий підкорити Італію та весь світ.

«Медуза символізує красу та чари давньогрецької класики, вона — синтез краси та простоти, що по-справжньому гіпнотизує», — так Версаче говорив про свій логотип, що якнайкраще показує світогляд дизайнера і з'являється майже в кожному творінні.

Понад сорок років Versace працювали з безліччю компаній, у тому числі з німецькою мануфактурою Rosenthal. Їхня колаборація дала початок новому бренду Rosenthal meets Versace. Розкішні колекції фарфорового та скляного посуду, в якому глядач може побачити багатогранні візерунки у стилі бароко. Колекції Rosenthal meets Versace — це буяння фарб, золота та знаменита медуза на кожному виробі. У посуді та предметах інтер'єру приховано безліч символів та посилань до античності, які властиві естетиці модного дому.

Для поціновувачів розкоші Versace та якості Rosenthal 12 Персон оголошує єдину в році акцію. З 20.09 по 30.09 отримайте знижку до 40% на весь асортимент Rosenthal meets Versace у магазинах та 30% на індивідуальні замовлення у цей період. Ексклюзивна знижка діє на всі колекції вашого улюбленого бренду: GALA PRESTIGE, LE JARDIN DE VERSACE, MED. MEANDRE D`OR, MEDUSA, MEDUSA D'OR, MEDUSA LUMIERE, TREASURY, MEDUSA PLATIN, MEDUSA GALA GOLD, MEDUSA GALA, BAROQUE, VERSACE FRAMES.

Літній розпродаж

Попередня

L’Atelier du Vin – це любов до напою

Наступна