Меню

Історія Rosenthal meets Versace

2
грудня 2020

Versace і Rosenthal визнані брендами, що є синонімами досконалості та високої якості. Rosenthal має міжнародну репутацію, що поєднує традиції та інновації, тоді як у Versace є власний всесвітньо відомий, гламурний та розкішний стиль. Разом вони розробляють елегантні, вишукані та чарівні колекції посуду та подарункових наборів.

Компанії об’єднали зусилля в 1992 році. Джанні Версаче був одним із перших дизайнерів, який зрозумів важливість розвитку свого бренду, як справжньої цінності способу життя. Вважаючи, що «Versace — це стиль життя, і це має бути всеосяжним рішенням для тих, хто вирішить його прийняти», Джанні створив бренд, який тепер є не просто синонімом одягу, а став станом душі для його відданого легіону шанувальників по всьому світу.

Уперше Rosenthal meets Versace було презентовано в 1993 році під пильним оком Джанні Версаче. З того часу з’явилося багато найкращих порцелянових колекцій на ринку, кожна з яких пронизана духом італійського бренду. Геніальні дизайни Джанні продовжують жити під мистецьким керівництвом Донателли Версаче — її бачення модної колекції бренду перетворюється на мотиви посуду, роблячи їх миттєво впізнаваними.

Натхнення для виробів походить із різних історичних періодів та культур. Є твори, що досліджують екзотичні образи джунглів, як у відомих принтах Версаче, та колекції, що включають іконографію в стилі бароко, створену модним будинком. Дайвінг у пошуках прихованих скарбів, прогулянка по чудових садах або перегляд царських трофеїв — кожна колекція — це нова захоплююча історія.

Для створення цих прекрасних світів Versace використовує порцеляну, кришталь і столові прибори найвищої якості від Rosenthal. Дорогоцінні матеріали майстерно втілюються у виробах. Versace добре відомий своєю здатністю поєднувати історичне й ультрасучасне, створюючи позачасовий дизайн. Робота з Rosenthal прекрасно ілюструє цю унікальну естетику.

Справжня історія Чорної п’ятниці

Попередня

Винна дегустація від Riedel

Наступна