Меню

«12 Персон» — простір високого смаку

7 квітня, 2019

Престижний київський бутік «12 персон», в асортименті якого представлені посуд та аксесуари для сервірування столу, столовий текстиль та дрібна побутова техніка преміумкласу, оновив свій інтер'єр під керівництвом українського дизайнера Злати Перевозової.

Спочатку інтер'єр київського салону «12 персон» замислювався як аристократичний, святковий та відповідний рівню представлених у ньому брендів. Відправною точкою для створення став яскраво-червоний стелаж марки Robbe & Berking, розташований у центрі простору. У автора проекту дизайнера Злати Перевозової виникла асоціація з елегантною жінкою з червоною помадою на губах, яка одягнена в брючний костюм у чорно-білу смужку, носить сумочку Chanel і блискучу біжутерію. Водночас вона оточена легким квітковим ароматом і п'є каву з маленької напівпрозорої порцелянової філіжанки Dibbern або ігристе вино з кришталевого келиха Riedel. Таким чином, інтер'єр ожив у уяві, і в нього з'явилася душа. Оскільки він наділений жіночим характером, його чудово доповнили шпалери з принтом з фрагментів роботи голландського художника XVII століття Яна Давідса де Хема (1650–1683) «Квіти у скляній вазі».

За допомогою кольору стін дизайнер змінила просторове сприйняття інтер'єру. Масивні меблі вписані в нього таким чином, щоб перенести акцент із них на представлений посуд та декор. А стіни навколо стелажів були пофарбовані в чорний колір і наче злилися з ними докупи. Існуюча сіра плитка на підлозі, у свою чергу, задала відтінок решті стін, за рахунок чого приміщення стало сприйматися менш контрастним. Щоб додати відчуття певної театральності та водночас затишку, в інтер'єрі використовували штори. Причому навмисне була обрана тканина блекаут - максимально комфортна візуально, м'яко драпірується і без блиску. Примітно, що спочатку автор проекту обрала сіру тканину для штори, що закриває сходи, що ведуть вниз, а вже до її кольору досить скрупульозно підбирався відтінок матової фарби для стін.

Зміна зовнішнього вигляду меблів була виконана за допомогою заміни чорних і червоних фасадів на поверхні з елегантною чорно-білою смужкою, на тлі якої чудово заграли червоний стелаж і золоте оздоблення посуду. Скляні полиці та задні червоні стінки стелажів були, у свою чергу, замінені на масивні дерев'яні, виконані у кольорі горіх, на яких красуються кришталеві келихи та таємниче виблискують вази від Tom Dixon. Для того, щоб інтер'єр став світлим і живим, усі стільниці на тумбах та стійці рецепції замінили на стільниці з білого штучного каменю з імітацією мармуру.

Один із залів магазину переформатували, прибравши з нього тумби для демонстрації посуду. Натомість створили затишну зону для клієнтів із яскравими жовтими диванами, особисто обраними керівником департаменту Дар'єю Ушаковою у Парижі. Цей простір, відокремлений чорною напівпрозорою ширмою, виконаною на замовлення, доповнив м'який килим та зона з круглим столом з горіховою стільницею та стільцями від бренду Vitra. Доповнює інтер'єр легендарна модель світильників від Tom Dixon, які виграшно виглядають на тлі чорно-білої смужки.

Джерело — ID Interior & Design Magazine, березень 2019

Що вибрати: Riedel – найвідоміші винні келихи у світі

Попередня

Від Шотландії до Америки: як пити справжній віскі

Наступна